La Tour de Babel

Post Reply
Lemane Vaillant

La Tour de Babel

Post by Lemane Vaillant » Sun Dec 12, 2004 3:33 am

La tour de Babel : la dispersion des peuples et la multiplication des langages fut une punition du Créateur.

Pensez-y, habitants de la Terre d'aujourd'hui ..

L'unité est d'essence divine. La division est certainement démoniaque ..

Lemane Vaillant … /… Toronto, le 12 Décembre 2004 .

La tour de Babel

<<Tout le monde se servait d'une même langue et des mêmes mots. Comme les hommes se déplaçaient à l'orient, ils trouvèrent une vallée au pays de Shinéar et ils s'y établirent. Ils se dirent l'un à l'autre : <<Allons! Faisons des briques et cuisons-les au feu!>> La brique leur servit de pierre et le bitume leur servit de mortier. Ils dirent: <<Allons! Bâtissons-nous une ville et une tour dont le sommet pénètre les cieux! Faisons-nous un nom et ne soyons pas dispersés sur toute la terre!>>

Or Yahvé descendit pour voir la ville et la tour que les ho
mmes avaient bâties. Et Yahvé dit : <<Voici que tous font un seul peuple et parlent une seule langue, et tel est le début de leurs entreprises! Maintenant , aucun dessein ne sera irréalisable pour eux. Allons! Descendons! Et là, confondons leur langage pour qu'ils ne s'entendent plus les uns les autres.>> Yahvé les dispersa de là sur toute la face de la terre et ils cessèrent de bâtir la ville. Aussi la nomma-t-on Babel, car c'est là que Yahvé confondit le langage de tous les habitants de la terre et c'est de là qu'il les dispersa sur toute la face de la terre.>>

admin
Site Admin

Post by admin » Sun Dec 12, 2004 5:35 am

Et la raison fantaisiste pour laquelle Dieu a puni ces hommes, c'est quoi?

Lemane Vaillant

La Tour de Babel ( Suite ) .....

Post by Lemane Vaillant » Sun Dec 12, 2004 2:20 pm

Une question de Guysanto :

"Et la raison fantaisiste pour laquelle Dieu a puni ces hommes, c'est quoi?"

Guysanto : Dieu n'est ni rancunier, ni susceptible. C'est pourquoi nous pouvons faire par moments une petite plaisanterie avec lui ou en son nom ..

J'étais sous le point de questionner justement notre Très Chère Nekita à ce sujet ..

Car Guysanto :

1- Dieu créa l'Homme à son image et à sa ressemblance (By the way: rien n'a été dit ici pour ce qui est de la Femme???)

2- L'homme, ainsi qu'il est écrit, est un dieu tombé qui se souvient des cieux ..

3- C'est connu que Dieu a promis aux fidèles à lui qu'ils auront à régner avec lui dans les cieux, un de ces quatre ..

Alors vraiment Guysanto, moi non plus je ne comprends pas pourquoi Dieu s'est fâché contre Nimrod et ses hommes qui ne voulurent que construire un gratte-ciel à Babel pour se rapproc
her du ciel et de lui ..

Nekita est interpellée ici particulièrement pour nous éclairer ..

Salut

Lemane

Gelin_

Re: La Tour de Babel ( Suite ) .....

Post by Gelin_ » Mon Dec 13, 2004 9:44 am

[quote]Nekita est interpellée</B> ici particulièrement pour nous éclairer...[/quote]

Interpellée...? You make me laugh a lot man,

gelin

Lemane Vaillant

Post by Lemane Vaillant » Tue Dec 14, 2004 5:34 am

Gelin,

Nekita fait effectivement des étuves avancées en Théologie .

Pourquoi êtes-vous si négatif à la pensée qu'elle peut ou pourrait , selon sa disponibilité, nous apporter quelques éclairages bibliques sur l'Histoire de la Tour de Babel ?

Salut,

Lemane Vaillant
Toronto, le 14 Décembre 2004 .

Gelin_

Post by Gelin_ » Tue Dec 14, 2004 9:47 am

Non Lemane,

je plaisantais à cause de l'expression que tu as utilisée...il n'y a rien de négatif dans ma pensée.

gelin

Lemane Vaillant

Post by Lemane Vaillant » Tue Dec 14, 2004 10:49 am

Gelin,

C'est vrai que chez nous en Haiti , il est dit que certains et certaines ont le très grand pouvoir d'interpeller des Esprits pour leur communiquer des Numéros gagnants de Lotterie ou de Borlette ..

Salut

Zafè Nèg Lakay Pa Piti ..

Lemane

Gelin_

Post by Gelin_ » Tue Dec 14, 2004 11:04 am

Lemane,

M'sonje istwa 3 jenn gason ki te mouri ansanm anndan on pyès kay, paske yo tal fèl on entèpelasyon epi bagay la mal pase. Eske ou sonje istwa Hector Champagne, on ansyen franmason ki te manke pèdi lavil nan on entèpelasyon potoprens....?

gelin

Lemane Vaillant

Post by Lemane Vaillant » Tue Dec 14, 2004 1:11 pm

Mon Cher Gelin,

Jéhovah Dieu est le seul qui donne sans presque rien exiger en retour aux hommes de la Terre .

Les autres avec nous les Hommes , c'est : Donnant Donnant , Kif Kif .. Fifty Fifty ...

On m'a toujours dit que si on interpelle mal un esprit ou si on renvoie mal un esprit interpellé , on risque de passer de l'autre côté de la vie ..

Tu sais Gelin : je me demande seulement qu'est-ce qui empêche ces puissants de chez nous de faire progresser Haiti, avec toute leur science ?

Certains disent qu'Haiti est le point et le lieu de la plus forte concentration d'esprits puissants de notre Planète .., bien que ceci ne figure pas encore aux Livres des Records du Guiness .

Lemane

Gelin_

Post by Gelin_ » Tue Dec 14, 2004 1:39 pm

[quote]Mon Cher Gelin, Jéhovah Dieu est le seul qui donne sans presque rien exiger en retour aux hommes de la Terre.[/quote]
Tu as bien dit, sans presque rien exiger...la foi par example est une exigence fondamentale, car comme le dit le vieux livre:<I> sans la foi, il est impossibe d'être agréable à Dieu...(Hébreux 11:6)</I>

[quote]On m'a toujours dit que si on interpelle mal un esprit ou si on renvoie mal un esprit interpellé , on risque de passer de l'autre côté de la vie...[/quote]
J'ai eu un entretien avec Hector Champagne il y a plus de 10 ans. Il a failli traverser à l'autre bord simplement pour avoir oublié le mot-de-passe qu'il fallait utiliser pour renvoyer l'esprit après leur entretien. Plusieurs autres initiés m'ont aussi dit la même chose......yap di nanpwen, genYen wiii....

[quote]Tu sais Gelin : je me demande seulement qu'est-ce q
ui empêche ces puissants de chez nous de faire progresser Haiti, avec toute leur science?[/quote]
Question difficile...

[quote]Certains disent qu'Haiti est le point et le lieu de la plus forte concentration d'esprits puissants de notre Planète .., bien que ceci ne figure pas encore aux Livres des Records du Guiness .[/quote]
En réalite, beaucoup de nos initiés ont des connections spirituelles ou magiques en Inde. Certainement il y a des activités spirituelles sérieuses en Haiti, mais je n'irais pas jusqu'à dire que nous avons la plus forte concentration de ces esprits...Aux Etats-Unis, il a de nombreux groupes qui font la même chose mais avec moins de publicité. C'est la même chose en Europe. Il y a des initiés partout.

gelin

Jonas

Post by Jonas » Tue Dec 14, 2004 5:15 pm

"Y ap di nanpwen, genyen wii"

Pa genyen, eske w konn wè Gelin?
Eske se pa di w yo di w genyen.
Tou sa w tande yo, mwen te konn tande yo tou.
Tout se B...S...

Gelin_

Post by Gelin_ » Tue Dec 14, 2004 5:32 pm

[quote]Tou sa w tande yo, mwen te konn tande yo tou.
Tout se B...S...[/quote]
jonas, ou te konn al kay ougan? ou te konn patisipe nan fè manje pou lwa? di-m, jonas, eske ou te konn fè chita tande ak majisyen, ougan, ansyen zobop, sanpwèl ak ansyen inisye...? eske ou konn kijan on perestil fèt...? eske ou konn wè moun yo voye zonbi sou yo....? eske ou konn ede yo jwenn gerizon...?

Jonas frè mwen....wap di nanpwen....genYen wi...:-)

gelin

Leonel JB

Post by Leonel JB » Wed Dec 15, 2004 5:33 am

Komatchouboulout, nou kwE nan bagay sa yo toujou.
Se sak fE nou kwe nan Babel's story sa toujou.

Ki wotè Babel sa te rive? Nou si se pa de Twin Towers ke yo tap pale an pakèt syèk anvan Bondye kraze l ak avyon???

Bondye tout kote, e ki jan k fè li te oblije desann poul wè Babel ke moun yo tap konstwi? Ki sa Bondye sa PÈ? Paske, Lè Tour sa ta rive odela de atmosfè a, li tap boule poukont li?

Kòm se NouYok mwen ye nan youn vye konpitè, mwen pakab pale plis...

Map mande moun ki kwè yo. PLEASE THINK! Istwa yo pa chita sou anyen. Se istwa TONTON NWEL.

By the way, Mason nan tout lot peyi pa gen pouvwa mistik. Sak pase ayisien yo yo menm? A la Traka papa...

leonel

Lemane Vaillant

Post by Lemane Vaillant » Wed Dec 15, 2004 5:46 am

Leonel,

La réalité chez nous en Haiti est que même les gens réputés comme lougarous ont, parait-il, peur des Maçons haut-gradés, des vénérables, des 33ièmes , des Grantorians ..

En Haiti, on respectait quand j'y étais, une signature où l'on voit au bas: 3 points en triangle, entre l'équerre et le compas.

Alors Leonel: Pa Jwe Ak Bagay Serye!

Salut

Lemane

Jonas

Post by Jonas » Wed Dec 15, 2004 5:46 pm

Gelin,

Si w konnen genyen e si w konnen moun ki ka pwouve genyen.
Kontakte mesye sa yo:

JREF
201 S.E 12TH ST (E.DAVIE BLVD)
FORT LAUDERDALE FL, 33316-1815
U.S.A

PHONE (954) 467-1112
FAX (954) 467-1660
E-MAIL jref@randi.org

Mesye sa yo, ki gen nan mitan yo syantis, majisyen (pa nan sans ou an non), gen 1 milyon dola y ap bay nenpot moun ki ka pwouve ke nenpot "fenomèn sipènatirèl"

Mesye sa yo se nèg serye wi, mwen gen lontan m ap swiv yo, plis ke 20 an.
Gwoup sa a se James Randi (majisyen byen koni) ak Carl Sagan(defen) yon syantis ki te de renonmen mondyal.
Lè nèg yo te komanse ak bagay sa a, yo te ofri di (10) mil dola (sete an 1969), kounye an se yon milyon dola yo ofri.

Se pa ni youn ni de chalatan nèg sa yo demaske.

Alos Gelin, ou di ke genyen, kididonk balon an nan pye w.

Gelin_

Post by Gelin_ » Thu Dec 16, 2004 10:56 am

Jonas monchè,

se pa konsa pou moun sa yo fè rechèch si se sa yo vle....lè ou bezwen konn on bagay, ou pa chita lakay ou epi rele moun viN kote ou pou bay prèv....lè ouap fè rechèch, ou deplase....

gelin

Jonas

Post by Jonas » Thu Dec 16, 2004 11:45 am

Gelin,

Monchè, ou pa serye.
Mesye sa yo vwayaje nan le monn antye, pou yo fè rechèch e demaske moun tou.

Se pou di, si ou ta val pale yo de entèpelasyon ak de lot bagay konsa, yo pa t ap pèdi tan yo ak ou; paske de bagay konsa se anfantiyay pou yo, se pa de bagay yo tap pèdi tan yo ak sa.

Bon Gelin, poukisa se ougan yo, ou kondane?

Ki diferans ki genyen si yon nonm se pa lentèmedye OGOU, EZILI, YEMANYAH (elatriye) yo pase, ak yon lòt se Sen PYE, SEN POL (elatriye); pou yo mande Granmèt lan favè?

Granmèt lan, ke ou kwè ladan l, lan.

Pou mwen, mwen konnen se tan yo y ap pèdi, men se lot koze.

Gelin_

Post by Gelin_ » Thu Dec 16, 2004 12:14 pm

Jonas monchèèèè, pa fè-m sa m'pap fè ou....:-)

[quote] Bon Gelin, poukisa se ougan yo, ou kondane?[/quote]
al li sa m'te ekri a anko....m'pa kondane pyès ougan, ni manbo...

[quote]Ki diferans ki genyen si yon nonm se pa lentèmedye OGOU, EZILI, YEMANYAH (elatriye) yo pase, ak yon lot se Sen PYE, SEN POL (elatriye); pou yo mande Granmèt lan favè?[/quote]
m'pat pale de bagay konsa non bospapa....m'di ke m'te abitye al anba peristil, pale ak ougan, poze yo kesyon. m'di ke m'te abitye pale ak anpil inisye pou m'te ka mande yo koze....men, kondane? m'pat fè bagay konsa nan sa m'te ekri yo....

apre Hector Champagne te komanse rakonte istwa-l la nan tout potoprens, m'te fè-m ledevwa pou m'ale jis lakay li laplèn pou al koze avèl...li te rakonte-m ki esperyans li te fè nan koze entèpelasyon sa a....

kontinye fouye toujou,

gelin

Post by » Thu Dec 16, 2004 1:15 pm

Gelin, gen moun ki te opsève e ki te verifye pou ou sa Hector Champagne te rakonte w la?

Gelin_

Post by Gelin_ » Thu Dec 16, 2004 2:58 pm

Anben, kase moso ban mwen pou m'ka konpare sa l'te di-m nan ak sa ou konnen an...petèt va gen plis limyè sou istwa a.

gelin

admin
Site Admin

Post by admin » Thu Dec 16, 2004 4:12 pm

[quote]J'ai eu un entretien avec Hector Champagne il y a plus de 10 ans. Il a failli traverser à l'autre bord simplement pour avoir oublié le mot-de-passe qu'il fallait utiliser pour renvoyer l'esprit après leur entretien.[/quote]
[quote]Gelin, gen moun ki te opsève e ki te verifye pou ou sa Hector Champagne te rakonte w la?[/quote]
[quote]Anben, kase moso ban mwen pou m'ka konpare sa l'te di-m nan ak sa ou konnen an...petèt va gen plis limyè sou istwa a. [/quote]
Bon, se ou ki mèt koze a epi w ap mande pou yo kase moso ba ou? Yo poze w yon kesyon ki byen senp... epi olye ou reponn, wap fè dilatwa. Te m repete kesyon an: Eske gen moun ki te opsève ke Hector te manke janbe baryè a, oswa se pawòl Hector sèlman ou gen kòm evidans?

Kòm ou pa reponn kesyon an, m ap poze w dezoutwa ankò, pou m voye w fè plis dilatwa toujou... oswa pran san w
pou reponn rasyonèlman jan m konnen ou kab fè sa.

Kòm Hector te "bliye modpas la", kouman lespri a te fè pou l tounen kote li te soti a?

Ou kwè fò nou pa ta rakonte Bill Gates (Microsoft) bagay sa pou li ta devlope yon pwogram modpas Ayisyen kab sèvi avè l pou yo ja janm bliye modpas la ankò?

Pwogram sa ta kab rele Entèpelasyon 1.0 ?

Eske ou ta dakò pou w teste pwogram modpas sa anvan nou lage l an Ayiti (ou pa bezwen pè, m ap pataje "royalties" yo avèk ou. Hector pa ladan l !)

Ki fòs (natirèl o sipènatirèl) ki verifye modpas yo? (Sa pral trè enpòtan pou nou konnen lò nou rive nan faz testing lan.)

Bon kite koze pran pawòl. Tout bagay sa yo ap pase anba bab Letènèl la? Eske Lepè ap dòmi oubyen se zafè "pèp chwazi" sèlman li okipe?

Dye Lepè tou puisan, se sa yo di... Li konnen tout sa kap pase, se sa yo di... Li sipèvize tout nesans ak lanmò tout pitit li yo, se sa yo di... Men eske se kontwòl li pèdi sou lespri sa yo (eske yo sou zòd Letènèl la???) ki kab p
èmèt yo goumen pou yo fòse Hector ak lòt malere tankou l janbe baryè a anvan lè Letènèl te fikse pou yo a? Eske se Letènèl ki te mete yon hola nan mannigans sa a? Mwen pa konprann...

Antouka, Gelin, mwen pa konnen Hector. Mwen pa menm konn Jòj, men mwen toujou ap veye li. Kidonk, se oumenm ki mèt a biten an. Mete pou nou!

Mwen pral louvri Bib La byen gran pou m kab konprann repons ou yo pi byen. Sonje di m chapit ak vèsè sèlman.

Epi ann voye Bill Gates chita yon kote! Nou gen dwa devlope pwogram modpas la an fanmi. Konsa, pi fò nan lamamay la va rete pou nou.

Gelin_

Post by Gelin_ » Thu Dec 16, 2004 5:28 pm

[quote]Bon, se ou ki mèt koze a epi w ap mande pou yo kase moso ba ou? Yo poze w yon kesyon ki byen senp... epi olye ou reponn, wap fè dilatwa. Te m repete kesyon an: Eske gen moun ki te opsève ke Hector te manke janbe baryè a, oswa se pawòl Hector sèlman ou gen kòm evidans?[/quote]
Guy monchè ou pa bezwen louvri bib ou pou sa....:-)

M'te deja ap li on pakèt liv ak fè kèk rechech sou kesyon mistik sa yo, lè ke m'te tande istwa hector champagne la toupatou nan potoprens. Kidonk, on jou mwen menm ak detwa zanmi, nou monte lakay li laplèn pou al koze avè-l. Piske se byen lontan aprè esperyans li a m'te al lakay li, pat gen okenn mwayen pou m'te jwenn oken lotmoun verifye oubyen apiye okenn koze nan sa li tap di-m yo. Madanm li sèlman te sèvi temwen...

Rezon ki fè m'te retounen sou kesyon sa a ak jonas, se te pou m'te ka fè-l sonje ke lè on moun vle fè rechèch se deplase pou ou deplase al chach
e enfomasyon. Ou paka chita lakay ou epi ap tann moun viN pote prèv ba ou. Se rezon sa a ki fè m'te di-l ke mwen te monte jis laplèn al kay champagne lè m'te tande istwa-l la. Si m'pa tronpe-m Hector Champagne toujou rete laplèn, anndan ti ansyen rout kazo a, e se on nèg ki byen koni nan zon nan.

gelin

Gelin_

Post by Gelin_ » Mon Dec 20, 2004 4:36 pm

Guy, kite-m jwe nan bab ou ontikras...

[quote]...Kòm Hector te "bliye modpas la", kouman lespri a te fè pou l tounen kote li te soti a?...[/quote]

Men kijan m'sonje istwa a byenke mwen pat mete-l sou kasèt e ke mwen pat pran okenn nòt lè nou tap pale a:

1. Hector te pase on pakèt tan ap travay NY anvan li antre an Ayiti pou al ouvri biznis prive pa-l. Li te ouvri on magazen ki vann pyès otomobil.

2. Apre kèk zanmi ankouraje-l antre nan masonlonj, li te komanse ap pran grad. On jou li te deside fè on seremoni pou li te ka rele on lespri enpòtan. Li te pase plizyè nwit ap fè seremoni an poukont li anndan lòj la, nan mitan 12 tèt mò ak on pakèt balèn/bouji tou limen.

3. Apre plizyè jou, pandan ke li te ap priye poukont li andann sal la, li te tande bri on pakèt moun kap chita sou chèz yo nan sal la, epi on pakèt van tap vante. Te gen bri tou. Li te fèmen je-l epi lespri ak te kòmanse pale avè
-l avèk on gwo vwa. Natirèlman, li te di tout mo li te konnen yo.

4. Men lè moman an rive pou lespri a ale, li mande Hector pou di sa li dwe di a. Se nan moman sa a Hector paka sonje dènye mo a. Dapre sa m'sonje, Hector di ke lespri a mande-l menm bagay la on dezyèm fwa. Kè Hector viN sote nèt paske li konnen ke si lespri di sa on twazyèm fwa ankò, lap tou koupe souf li epi tchwe-l.

5. Hector di ke (daprè sa mwen menm mwen sonje) se nan moman sa a, li rele bondye pou sove-l. Li di ke priyè sa a li fè a lakoz ke lespri a ale san li pa gentan mande-l mo-sekrè a on twazyèm fwa. Depi lè sa a, li sispan fè entèpelasyon.

----------

Kounyea Guy, lè ou fiN mouri ak ri.....ou ka eseye ranplase bouton "preview" a ak mo "entèpele"........:-) Konsa, nou tout ka gen chans <I>entèpele</I> mesaj nou yo anvan nou remèt yo ba ou pou pibliye.

Kenbe la,

gelin

admin
Site Admin

Post by admin » Mon Dec 20, 2004 5:46 pm

Monchè, mwen pase! Pa gen bout zo m ap jete! Si m ta fè sa, mwen pè ou ta tou pwofite entèpele nanm mwen pou w fè m tounen yon kreyasyonis.

Mwen pap pran chans sa. Atansyon pa kapon.

Gelin_

Post by Gelin_ » Tue Dec 21, 2004 10:44 am

[quote]...mwen pè ou ta tou pwofite entèpele nanm mwen pou w fè m tounen yon kreyasyonis.[/quote]
Ala kontan m ta kontan...ou pa janm konn kote dlo soti poul antre nan kokoye...on jou petèt ou ka deside konprann ke anYen paka kreye tèt yo, paske menm fowòm <I>Ann Pale</I> a se on moun ki te deside mete-l soupye...m pap di ki moun...:-)

gelin

Post Reply